Strony

czwartek, 19 kwietnia 2012

My little pearl from a second hand

Hi,

Like I wrote yesterday, today I want to show you my little pearl from a second hand.

It is a flower pleated skirt;) 
I bought it for 3,70pln and I'm in heaven, really:D
It is too long (I'm 5'2") and I want to shorten it or make a front shorter (and a back will be longer);)
I don't know yet. But I'll do it later, nowadays I don't have time;)

So how do you like it?? Do you think is nice??:)

~~~

Cześć,

Tak jak wczoraj pisałam, dziś chcę Wam pokazać moją perełkę, zakupioną w lumpie.

Jest to kwiatowa, plisowana spódnica:)
Kupiłam ją za całe 3,70zł i naprawdę jestem w niebie:D
Jednak jest na mnie za długa (ja mam tylko 1,58cm wzrostu:P) i chcę ją skrócić (do kolan) albo przód uciąć, a tył zostawić dłuższy;)
Jeszcze nie wiem. Zrobię to za jakiś czas, obecnie jestem trochę zajęta;)

A Wy co sądzicie?? Myślicie, że jest ładna??:)













7 komentarzy:

  1. ładna?! to za mało powiedziane! jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ją skrócisz z przodu to moim zdaniem będzie idealna!:) Czekam na efekty przeróbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. .skróć przód;) będzie rewelacyjna! i koniecznie pokaż nam efekt końcowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z takich spódniczek robiłam sobie sukienki bez ramiączek przewiązywane paseczkiem ! a jak mi się znudziły to obcinałam na spódniczki ! myślę że będzie bardzo ładnie wyglądała ! super zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. jest piękna, a jak ją skrócisz, to już w ogóle idealna :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...