Strony

środa, 9 maja 2012

Violet wedges

Dziś miałam na sobie po raz pierwszy koturny, które kupiłam jakiś czas temu na wyprzedaży w CCC.
Kupiłam je pod wpływem impulsu (akurat 'ostał' się r.35:P) , później zastanawiałam się, do czego je założę, bo generalnie nie mam nic fioletowego;)

Wczoraj udało mi się kupić fioletowy pasek w Mohito;) Najlepsze jest to, że na metce widniała cena 19,99zł, a gdy podeszłam do kasy, by za niego zapłacić, okazało się, że kosztuje tylko 9,99zł;)

Jeszcze wcześniej nabyłam kolczyki w Orsay'u też w kolorze fioletowym, więc jest ok, bo mam dodatki:D
Niestety nie trafiłam na razie na żadną ładną torebkę, która wywarłaby na mnie wrażenie;) 
Będę musiała poczekać;)

A poniżej możecie zobaczyć zdjęcia zestawu z fioletowymi koturnami;)















wedges- CCC
sweater, pants- Pimkie
top- H&M
flower- Reserved
earrings- Orsay
belt- Mohito
bag- allegro.pl

7 komentarzy:

  1. Jej, ale ładne te buty !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, są piękne:) fajnie zgrywa się z paseczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty;)
    nowy post u mnie.zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty pierwsza klasa ! Mam nadzieję, że wygodne :)

    Widzę, że nałogowo obcinasz nogawki, hmmm skąd ja to znam :)

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Zielona Góra, pięć pięknych lat! A właśnie byłam tydzień temu w odwiedziny i powiem szczerze, że bardzo się zmienia na plus, widać rozwój, super! Tylko jedno mnie martwi - ZBURZYLI MOJĄ RÓŻOWĄ LANDRYNĘ!!! Chodzi mi o Katedrę Komunikacji Społecznej - taki mały różowy baraczek między głównym a Neo (Campus B), miałam tam z 70% zajęć, a teraz na jego miejscu jakiś wysoki szklany budynek stawiają. Szkoda, bo z Landryny mam tyle fajnych wspomnień...

    Pozdrowienia dla zielonogórzanki :* Falubaz rządzi!!! Lona

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...