Strony

środa, 20 czerwca 2012

It's been raining all day



Wczoraj było słonecznie, ciepło, natomiast dziś zaskoczyła nas pogoda typowo jesienna. 
Od rana (z przerwami) pada deszcz, ba nawet burza była:/ 
Ani ja, ani mój piesek nie lubimy burzy:/ Ale to nie o tym dzisiejszy post;)

Postanowiłam więc założyć dziś wężowe gumiaki. A że z rana musiałam szybko coś zestawić, ubrałam jeansową mini, biały top, czarny sweterek i czarne podkolanówki;)

Do tego oczywiście moja wężowa torebka i kujonki:P
Jak Wam się widzi taki zestaw??:)

Ps. Przypominam o rozdaniu: KLIK ;)






















I dwie fotki bez kujonek, ale które bardzo mi się podobają:D



sweater- china shop
top- H&M
skirt- sh
earrings- Rossmann
gummys- Deichmann
bag- shop in my town


5 komentarzy:

  1. łał, jakie fajne butki! :) musze sobie takie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Kocham kaloszki, a jeszcze na takich zgrabnych nóżkach wyglądają super! No i ta torebka - miodzio :)
    Pozdrawiam cieplutko - u mnie drugi dzień deszcz i u zimna, dlatego sama biegam w kaloszach ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha noo świetna:D zapraszam do mnie na nowy post!:D

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...