Strony

sobota, 9 czerwca 2012

Pink, orange and zebra

Hej:D

Dziś chciałam Wam pokazać post z nową koszulą-mgiełką z H&M oraz sandałkami, które zostały specjalnie kupione na wesele kuzynki (mogłyście je już zobaczyć w poprzednim poście http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/06/wedding-outfit.html) ;)

Koszula od razu wpadła mi w oko- moje kolory, szyfon, dłuższy tył:) Długo takiej szukałam, aż w końcu udało się ją kupić:) Dostępne są jeszcze inne kolory, np. czarna z kolorowymi kwiatami oraz kremowa;)

Jeśli chodzi o sandały, to długo się wahałam, czy je kupić ze względu na wysokość obcasa (13cm), ale muszę przyznać, że są meeeeega wygodne;) Są jeszcze dostępne na allegro w innych zestawach kolorystycznych (np. czarno-czerwony, pomarańczowo-zielony, różowo-niebieski);)

A poniżej stylizacja:)































creating a gif


shirt, golden bracelet- H&M
pants- Pimkie
earrings- Orsay
sandals- allegro.pl
clutch, violet bracelet- DIY
orange, pink bracelets- La Gelateria

4 komentarze:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...