Strony

wtorek, 13 listopada 2012

Fur vest, again

Hej:)

Dziś znów stylizacja z moją ukochaną futrzaną kamizelką:) 
Nic już na to nie poradzę, że bardzo ją lubię;)
No i jest mega ciepła:)

Co prawda podobne zestawienie pojawiło się już na moim blogu (KLIK), ale ów zestaw nie był elegancki.
Poza tym brakowało mi w nim długich rękawiczek, no i botków na obcasie. 
Poprawiłam ten, moim zdaniem, drobny minus i kupiłam brakujące mi rzeczy:)

Jak Wam się podoba ten zestaw w takim wydaniu??:)





















kamizelka, botki- Stradivarius
sukienka, rajstopy- Orsay
rękawiczki, kołnierzyk- allegro.pl
kolczyki- Rossmann
torebka- Primark


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ps.


Na fleq.pl ruszył właśnie pojedynek na stylizacje, do którego zgłosiłam swój udział:) 
Jeśli podobają Wam się moje wersje stylizacji ELEGANCKA, CODZIENNA lub/i DOWOLNA, to proszę oddajcie swój głos:) 
Możecie mnie znaleźć po imieniu i nazwisku (Paulina Zwierzchowska):) Wystarczy kliknąć w link poniżej, kliknąć "Wejdź" i potem zagłosować:) 

Każdy użytkownik portalu Facebook, może oddać TYLKO 1 głos na jedną stylizację w każdej kategorii, stąd KAŻDY głos się liczy:) 

Będę wdzięczna za każdy głos:)
Z góry dziękuję:D


14 komentarzy:

  1. Dziś wymiotłaś swoją torebką pozostałe blogerki :)
    ***
    cudna
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta kamizelka:) moją uwagę przykuła również sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz mega seksownie! I to zimą, niesamowite!:) Najchętniej zabrałabym ci te wszystkie ubrania i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,zakochałam się.Torebki poszukuję pensjonarki i futrzaki kocham.Obserwuję i liczę na rewanż :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się kołnierzyk, moglabys podac nazwe sprzedawce na allegro?:))
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze podoba Ci się mój kołnierzyk, jednak nie dysponuję już linkiem:/ Kołnierzyki (mam jeszcze biały) kupiłam w styczniu tego roku i nie pamiętam, który to był sprzedawca. Sprawdziłam po komentarzach, jednak nikt ze stycznia nie ma wystawionych aukcji i najzwyczajniej w świecie nie wiem. Przykro mi. Poszukaj na allegro, może uda Ci się znaleźć coś podobengo:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw! :)
    Kamizelka robi szał, a torba jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, futerkowa kamizelka to coś, na co poluję od dawna...
    PS. Masz bardzo sympatyczny uśmiech :)

    Pozdrawiam,
    lenaschateau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego, ze to Twoja ukochana kamizelka, jest boska! Tak samo jak rękawiczki, torebka, buty (też je kocham!). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słowa nie oddadzą zachwytu jaki wywołujesz tym strojem. Jesteś mega seksowna, elegancka, kobieca.Prawdziwa Bogini, Dama. Skórzane długaśne rękawiczki, botki na szpilce, futro, idealnie wszystko Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...