Strony

poniedziałek, 26 listopada 2012

Red, lime and black

Hej:)

Dzisiejsza stylizacja, przyznam szczerze, została dobrana pod kolor okularów (możecie o nich poczytać TUTAJ);) Jednak aby nie było zbyt klasycznie, postanowiłam czerń i czerwień przełamać swetrem w kolorze neonowej limonki:)

Mnie się podoba, a czy Wam ten zestaw przypadł do gustu??:)
















sweter- Reserved
spódnica- F&F Kids
rajstopy- Gatta
buty- CCC
kołnierzyk, kopertówka- allegro.pl
okulary- Firmoo
kolczyki- Rossmann

10 komentarzy:

  1. Wyglądasz uroczo w tym secie :)
    Masz genialny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś cały czas się tak czesać, bo wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Też lubię tę fryzurę, jednak nie zawsze mam czas na wyprostowanie grzywki- z nią to nie taka łatwa sprawa:P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kołnierzyki :)) kolor swetra rewelacja :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny sweterek z kołnierzykiem !! *.*
    ślicznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba:) bardzo ładny, w żywym kolorze sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wyszło fajnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kolor twoich wlosow<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz!
    Sweterek spódniczka i wielka kopertówka > to jest to ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...