Strony

środa, 7 listopada 2012

Sale, lips and eight

Cześć:)

Lubicie przypinki??

Ja nigdy nie przepadałam (może dlatego że nigdzie nie mogłam ich dostać:P), aż do zeszłego roku, kiedy kupiłam 3 sztuki w Empiku:) Nie wiem dlaczego poprzestałam na tych kilku. Chyba muszę znów tam się wybrać i sprawdzić, czy są jeszcze w ofercie;)
Uważam, że są ciekawą sprawą, gdyż mogą fajnie zmienić ubiór, a nawet coś przekazać;)

Dziś wykorzystałam je do stylizacji utrzymanej w kolorystyce biało-czarno-czerwonej;)
Zobaczcie efekt poniżej;)




















przypinki- Empik
kurtka, torebka, buty- allegro.pl
top- H&M
narzutka- mosquito.pl
bransoletki- La Gelateria, C&A, Apart
spodnie- Orsay
kolczyki- Rossmann

9 komentarzy:

  1. narzutka jest świetna! ;)
    osobiście nie noszę przypinek, jednak w Twoim stroju pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są przypinki, są:) i to bardzo imponujący wybór:) w tej chwili może nie być tak świetnej obsługi jak do niedawna hehehe ale i tak warto się przejść:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your outfit is very edgy. I really like it! Especially your jeans. :D
    Would you like to follow each other? I am a new blogger and it would really mean a lot. Hope you can check out my blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. So awesome post!!! Love the pictures.

    Thank you so much for your friendship! Gladly return the love on gfc.

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebeczka, bardzo mi się podoba ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...