Strony

czwartek, 15 listopada 2012

The squirrel cap

Hej:)

Tak jak obiecywałam rano, pojawia się drugi post;)
Tym razem zestaw z czapką-wiewiórką, którą kupiłam w zeszłym tygodniu:)
Nie wiem jak Wam, ale mnie się bardzo podobają tego typu czapki i na pewno jeszcze jakąś sobie sprawię:D

Jak już jesteśmy w temacie czapek, to jutro będzie post, w którym pokażę Wam, jak sama uszyłam sobie czapkę, z bardzo nietypowego kawałka materiału;) Ale o tym jutro;)

Tymczasem zapraszam na zestaw z dwiema 'wiewiórami':P

















czapka- Reserved
płaszczyk- Orsay
bluzka- Pimkie
top, spodnie- nn
buty- CCC
torebka, komin- allegro.pl
kolczyki- Rossmann

9 komentarzy:

  1. Czapka jest super ; )
    cały strój wygląda świetnie .
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny,radosny zestaw :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka słodka czapka, chyba też sobie taką kupię!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz ;)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna klasyka, dziś na jesieni tez mogłabyś tak wyjść.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...