Strony

sobota, 12 października 2013

In the woods

Zdjęcia do tego posta chciałam zrobić już dawno, bo ostatnio pogoda dopisuje i pięknie świeci słońce, jednak zwyczajnie nie było kiedy. Dziś nadarzyła się okazja, ale jak na złość do południa słońce schowało się za chmurą. Naturalnie aura lubić płatać mi figle, bo teraz kiedy piszę tego posta, słońce świeci:) Ale cóż poradzić...

Tak czy inaczej efekty możecie obejrzeć poniżej;)


















fot. P:*

lity- Salon Anka | jeansy- Ravel | koszula- Pimkie | pasek- Reserved | torebka, kamizelka- allegro.pl | kolczyki- Rossmann + DIY | zegarek- Parfois | bransoletki- Bracelet SUN, Neuf Bijoux, Buy Beautiful Bracelet


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja! Futrzana kamizelka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie!!! Bardzo podoba mi się koszula i kamizelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i kamizelka są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:)
    piękna kamizelka:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do grona Twojej społeczności, buszuje po sieci i szukam blogerek z Zielone Góry ;) Stylowa stylizacja. Kojarzysz mi się z Rachel Zoe, to komplement.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...