Strony

czwartek, 6 listopada 2014

VI Spotkanie Lubuskich Blogerek

18 października tego roku w restauracji Jazzgot odbyło się 6-te już spotkanie blogerek.



W spotkaniu wzięły udział: PatrycjaMarta, Ola B., Ola M., MagdaMarcjanna, Sandra oraz Martyna.
Do naszego stałego grona dołączyły także Patrycja i Nicola, które pomimo młodego wieku, okazały się bardzo sympatyczne. 












Jak zwykle poplotkowałyśmy i przekąsiłyśmy coś:)
Tym razem spotkanie nie trwało zbyt długo, ale cieszę się, że mogłam znów zobaczyć dziewczyny:)











fot. Martyna, Ola M., Patrycja, ja

Poniżej sponsorzy naszego spotkanka:








Jeszcze raz dziękuję za spotkanie i do następnego dziewczyny:D


5 komentarzy:

  1. bad face day zdecydowanie (mój oczywiście:D) - dlaczego ja się tak świecę?!:pp BUZIAKI ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyna ze zdjęcia nr 18 śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Wasze spotkania obejmują tylko blogerki modowe - czy wolny stołek dla małego szoguna jak Ja też się znajdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się znajdzie:D Jak w planach będziemy miały następne, to zapytam dziewczyn i dam Ci znać:)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...