Strony

czwartek, 1 stycznia 2015

2015

Mamy kolejny nowy rok. Ten czas tak szybko leci, że nim się nie obejrzymy i znów będziemy świętować nadejście kolejnego.

Póki co w tym życzę Wam zdrówka, bo jak jest zdrowie, to wtedy można wszystko:) Byście spełniali swoje marzenia, niezależnie
od tego co się będzie działo, nie poddawajcie się:) Wyznaczcie sobie cele i dążcie do ich realizacji. Niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego:)

A poniżej zapraszam Was do zerknięcia na moją sylwestrową kreację:)












fot. P

sukienka- allegro.pl | rajstopy- Gatta | zegarek- Parfois | kolczyki, pierścionek- Rossmann | torebka- Mohito | szpilki- Prima Moda 


A na koniec selfie:)

28 komentarzy:

  1. super sukienka :-)
    pozdrawia i zapraszam MUSZKA.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  2. kieca! :) ta moja bordowa jest identycznaa, ale ta prezentuje sie jeszcze cudowniej! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentujesz się perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, uwielbiam takie błyszczące cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę sukienki:) jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd masz tyle zmarszczek na twarzy? Nie wierzę, że masz 28 lat. Jest to po prostu niemożliwe. Do tego tona tapety na twarzy. Sorry, ale chociaż bruzdy powinnaś wypełnić staruszko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zmarszczki mimiczne ignorancie!

      Usuń
    2. Ja mogę wypełnić zmarszczki, ale inteligencji niestety nabyć się nie da, więc trochę mi Ciebie szkoda anonimie.

      Usuń
  7. Piękna sukienka, kolor cekinów i kolor włosów pasują do siebie idealnie!!!
    Zastanawia mnie jedynie czy cekiny nie poszarpały ci rajstop, bo u mnie ten duet to nigdy się jeszcze nie sprawdził:(
    Owocnego w pomysły na bloga i nie tylko 2015 roku życzy, Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ sukienka posiada podszewkę- przy zakupie był to najważniejszy argument:) Bardziej martwiłam się o paznokcie, bo miałam lakier strukturalny, który niestety parę razy zahaczył o rajstopy:)

      Usuń
  8. Piękna jest ta sukienka! Sama w niej wystąpiłam na sylwestrowej imprezie. Już jutro na moim blogu :) Pięknie wyglądasz! :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie jak na swój jeszcze MŁODY wiek!!!!
    Śliczna sukienka cekiny żądzą :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Ci życzę !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny strój, sukienka ma śliczny kolor i pięknie się mieni :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear! I discovered your blog on Lookbook and I fanned you. I like very much your choice for New Years Eve....is perfect! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta Twoja sukienka. można wiedzieć gdzie dokładnie ją kupiłaś? ja swoją kreację sylwestrową skompletowałam przez madamsale.com ale tam takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka prześliczna. Ładnie się prezentowałaś. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo bardzo prosze jaki kolor uzywasz na wlosy jaka farbai itd przesliczny czekm na odpowiedz z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Włosy farbuję u fryzjera, ale wiem, że używa farby firmy Artego, one60nine, bodajże odcień 7.4 + 7.40;) Będę za tydzień, to dopytam;)

      Usuń
  16. bardzo dziekuje bede wdzieczna, po prostu jest niesamowity no i ty wygladasz rewelacyjnie (pisze bez znakow i z malych liter ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...