Strony

środa, 15 lipca 2015

Army


Nie idę do wojska, nie martwcie się:P
Chociaż kiedyś miałam ochotę iść do służb mundurowych, ale mi przeszło.
To znaczy zawsze mi się marzyło pracować w wydziale śledczym i rozwiązywać zagadki kryminalne, ale później stwierdziłam,
że bardziej ciągnęło mnie w stronę antropologii sądowej niżeli policji. Tak czy inaczej antropologia pozostaje w sferze marzeń,
chociaż tata ciągle mi powtarza, że jeszcze nie wszystko stracone:P Raczej na kolejne studia już się nie wybiorę,
ale tę tematykę bardzo lubię:)

Natomiast tytuł dzisiejszego wpisu, jak zapewne zdążyliście zauważyć, to napis na koszulce, która zauroczyła mnie
połączeniem faktur. Prosta ale jednak efektowna. Stylizacja tym razem trzymana jest w stonowanej kolorystyce.

Jak Wam się podoba??;)










fot. P

bluzka- Shein | szorty- Shein | slip on's, torebka- allegro.pl | zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann

8 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie zgrane kolorystycznie, ale to nie moja stylistyka. Zdecydowanie wolę cię w stylu casualowym, ale to tylko moje subiektywne zdanie������Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty i koszulka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałyśmy Cię do LBA :)
    Więcej informacji na naszym blogu kerrsgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...