Strony

poniedziałek, 29 lutego 2016

Lace up bodysuit


Zastanawiam się właśnie, czy dzisiejszy zestaw przypadnie Wam do gustu czy poleje się fala niemiłych komentarzy;)
Przyznam szczerze, że sama mam wątpliwości co do body, ale bądź co bądź ono mi się podoba.
Pod spód specjalnie założyłam koronkowy biustonosz, gdyż opcja 'bez' uważam, że byłaby dobry do klubu czy na wakacje:)
A tak jest trochę zawadiacko ale jednak niewulgarnie.

Co sądzicie??:)











kamizelka, spodnie- Stardivarius | kozaki- Vices/renee.pl | torebka- Mohito | zegarek- Parfois | bransoletki- nn |
kolczyki- Rossmann | body- Shein | biustonosz- Esotiq

8 komentarzy:

  1. wyglądasz fantastycznie i bardzo odważnie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. idiotycznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba, ale do takiego body trzeba mieć naprawdę pokaźny biust by idealnie się układało. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze że podoba się Tobie! To Ty masz się dobrze w tym czuć :) Dla mnie zbyt odważnie i raczej wybrałabym taką stylizację na imprezkę. Wyglądasz w tym super ,a body robi wrażenie. Mam taką samą kamizelkę,przydaje się bardzo często prawda? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiazania przy bluzkach/sukienkach! Twoje body wyglada naprawde hot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You really are second to none!!! Stunning.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...