Strony

poniedziałek, 17 czerwca 2013

DIY maxi dress

Hej:)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać sukienkę maxi, którą uszyłam sobie wczoraj. Pomysł na nią zrodził się z allegro. Zobaczyłam na tym portalu podobną sukienkę, ale droższą. Stwierdziłam, że po co przepłacać, tym bardziej że jest łatwa w uszyciu. Nabazgrałam więc szybko na kartce szkic i po pracy poszłam do pasmanterii;) 


Najpierw materiał złożyłam na pół, na oko odrysowałam kształt. Zawsze szyję na oko, rzadko korzystam z gotowych wykrojów:P 
To co zrodzi mi się w głowie, rysuję na kartce i potem "jadę z koksem":P


Przy linii obrysu pospinałam materiał szpilkami i wykroiłam sukienkę.


Z resztki materiału zrobiłam lamówki, miejsce na troczek i sam troczek. 


Doszyłam kieszenie, guziki, wpuściłam troczek. Ot cała filozofia:) 


Z sukienki jestem zadowolona, chociaż następnym razem wezmę więcej materiału, by od pasa marszczyła się. Ta akurat jest prosta, lejąca się, a troczek jest jedynie do ozdoby, co nie oznacza, że nie "rusza się":P Kolejną myślę, że uszyję za jakiś czas:P Koszt całej sukienki to ok. 23zł (tkanina, nitka, guziki):)


A w kolejnym poście zobaczycie tę sukienkę w stylizacji:)

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak wygląda na Tobie, także czekam na zdjęcia z sesji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa, cudowna : ) marze o takiej czarnej, klasycznej, prostej.. jednak nie moge nigdzie takowej dostac ! :

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo :) fajnie Ci wyszlo :) żebym ja umiała szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za! nie ma co przepłacać, a taka prostą sukienkę można uszyć samemu wystarczy troszkę wyobraźni i opanowanie maszyny do szycia;-) a efekt może przerosnąć najsmiejsze oczekiwania;-) jestem pod wrazeniem i zaraszam do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna. Zdolna z ciebie dziewczyna :)
    Ja nawet nie potrafię nabazgrać na kartce, a co tu mówić o wykroju i szyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby banał, ale w życiu nie potrafiłabym sama czegoś takiego zrobić! moje Diy ogranicza się do cięć/farbowań :)
    swoją drogą ZG, moje okolice właściwie, bo uczyłam się tam jakiś czas :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...