Strony

sobota, 10 listopada 2012

Chiffon shirt from Mohito

Cześć:)

Ostatnio wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu płaszcza. Udało mi się znaleźć ten wymarzony w Mohito. Zrobię osobny post z płaszczem. 

Oczywiście, jak zwykle, musiałam kupić coś dodatkowego. 
Tym razem padło na szyfonową koszulę z długim rękawem;)

Ona także wydała mi się idealna:)
Czarno-beżowa, zapinana pod samą szyję, w kolorowe kwiaty, a więc można ją łączyć ze wszystkim:) 
Cena o dziwo nie była zabójcza;)

Poniżej możecie zobaczyć stylizację z wyżej opisywaną koszulą:)





















kamizelka- Stradivarius
kurtka, kolczyki, pierścionek- Orsay
koszula- Mohito
spodnie, torebka- Primark
pasek- Reserved
buty- CCC

7 komentarzy:

  1. Zazwyczaj nie lubię takich misz-maszów, ale Tobie udało się osiągnąć oryginalny i wcale nieprzesadzony efekt! :) Widzę pierścień Atlantów ;>

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super stylizacja !! naprawdę !

    Pokaż nam swoją szafę w moim konkursie na blogu !! Jestem strasznie bardzo zainteresowana ! Wyczuwam, że trzymasz w swojej garderobie same perełeczkI!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga, dlatego nominuje Cię do Liebsterblog , poniżej zasady:

    Zasady:
    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
    Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    Wpadnij do mnie devi-black.blogspot.com - tam więcej informacji oraz pytanka ;)

    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. great look!! I love your pant's color!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...