Strony

środa, 28 listopada 2012

DIY collar

Hej:)

Dziś kolejna porcja mojego DIY.

W czerwcu tego roku jechałam na wesele kuzynki i specjalnie na tę okazję uszyłam sobie kopertówkę z filcu. Możecie o tym poczytać TUTAJ

Został mi dość spory kawałek materiału, który zostawiłam sobie "na zaś", bo a nóż mógłby mi się przydać;) 
Oczywiście jak zwykle przydał się, choć dopiero przedwczoraj naszła mnie myśl, co mogę sobie z niego uszyć. Ostatnio bardzo polubiłam kołnierzyki i stwierdziłam, że to całkiem niegłupi pomysł, by właśnie z filcu uszyć sobie jeden egzemplarz.

Więc wczoraj kupiłam nitkę i tasiemkę w odpowiednim kolorze i uszyłam kołnierzyk;)

Jak Wam się podoba??:)














Wcale nie jest taki zły, prawda??:)



11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog.!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym filcem :)
    Ja bym do niego dołożyła ćwieki albo cekiny :) jakiś tak goły jest hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, ja bym tylko dodała mu troszkę pazura jakimiś dodatkami :)

    zazdroszczę umiejętności :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. A kołnierzyk świetny, minimalistyczny i chyba w tym cały jego urok ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł , wyszedł Ci piękny kołnierzyk :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest zabójczy! Gratuluję zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale nie wyszedł źle, wygląda idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły pomysł ;D dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle tu interesujących DIY, że nie zwlekam dłużej i... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ;)
    Zrobiony widać z wielką precyzją;)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...