Strony

sobota, 17 listopada 2012

DIY- the neon cap

Hej:)

Wiem, że post o czapce miał być wczoraj, ale niestety nie dałam rady...
 Jak wcześnie wspominałam, została ona uszyta z dość nietypowego kawałka materiału, a mianowicie z poszewki na poduszkę:P
Rodzice dostali komplet pościeli z neonowego polaru, jednak nie przyjął im się, gdyż jest zbyt ciepły i nie mogą pod nim spać:P 
Poszewkę na kołdrę mama wykorzystała jako koc polarowy, natomiast poszewkę na poduszkę przechwyciłam ja:D

Uszyłam z niej czapkę, a resztę materiału, który pozostał, wykorzystam na uszycie spódnicy (już wiem jaką, muszę tylko znaleźć czas na wprowadzenie w życie mego projektu):)
Czyli jakieś 40zł zaoszczędziłam na czapce, nie mówiąc już o spódnicy;)

Dziś tylko takie powierzchowne zdjęcia, post z zestawem z czapką będzie kiedy indziej:)

Jak Wam się podoba??:)















10 komentarzy:

  1. Świetna czapeczka , super , że sama ją zrobiłaś :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapeczka. :):) Ja jestem dziś z siebie dumna, ponieważ uszyłam pierwszy raz CAŁE robocze spodnie (ogrodniczki), od początku, z małych kawałeczków :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta czapka ; )
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacun :) Super pomysł, super czapka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Gratuluje kreatywnego wykorzystania poszewki i perfekcyjnego wykonu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. great DIY!! thank you so much for following dear:)) I am now following you too!!:) sorry that it took m so long to answer!:( but I always follow back!:)) keep in touch darling! by the way, I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapa, świetny pomysł :)

    pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do mnie częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. super kochana kombinujesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://stylowakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to proste!:) Dziękuje za tutorial, postaram się sama taką stworzyć.
    Pozdrawiam
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...