Strony

czwartek, 8 listopada 2012

Something refreshing

Hej:)

Dziś postanowiłam zestawić ze sobą pomarańcz z szarością, czyli stworzyć coś orzeźwiającego;)
Ubrałam moją ulubioną kolorową mgiełkę, pomarańczową spódnicę, a do tego nałożyłam jasno siwe zakolanówki i inne rzeczy w kolorze szarym.
Jak Wam się podoba??:)


















płaszczyk, kolczyki- Orsay
spódnica, buty, torebka- allegro.pl
sweter, rękawiczki- nn
koszula- H&M
rajstopy, zakolanówki- Gatta
bransoletki- C&A, La Gelateria, Rossmann 

7 komentarzy:

  1. Pięknie i ślicznie eksponuje Twój cudny kolor włosów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powinnaś nosić pomarańczowych rzeczy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego niby?? Bo mam rude wlosy?? prosze precyzowac swoje wypowiedzi;)

      Usuń
    2. No moim zdaniem za dużo już wtedy się dzieje, ale to tylko moja opinia;d Bardzo ładnie Ci w szarym, a zestaw fajnie by wyglądał jakby sukienka/spódniczka byłyby stonowane np. granat. Ogólnie pomarańczowy jest ryzykowny moim zdaniem, może wyszłoby to inaczej jeżeli jedna z tych rzeczy byłaby w innym kolorze np.czarnym. Pozdrawiam

      Usuń
  3. super, wszystko pięknie ładnie, i chcę takie buty :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz kochana linka do butów???? please :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pomóc, ale ja te buty kupiłam rok bądź 2 lata temu i nie dysponuję już linkiem:( Musiałabyś poszukać, może będzie coś podobnego;)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...