Strony

wtorek, 6 listopada 2012

The red sweater

Hej:)

Dawno mnie tu nie było, ale w tym tygodniu postaram się nadrobić 'zestawowe' zaległości:P
Dziś outfit z moim ulubionym czerwonym sweterkiem z Pimkie.
Kupiłam go jakiś czas temu na wyprzedaży. Początkowo chciałam czarny, ale odradziła mi go koleżanka;)
Po kilku dniach poszłam po raz kolejny do Pimkie i w ostateczności wzięłam czerwony, z czego bardzo się cieszę i jestem wdzięczna koleżance:D

Jak Wam się podoba w takim zestawieniu??:)
















sweter, koszula- Pimkie
kurtka- Orsay
spodnie- Ravel
botki- CCC
torebka- Primark
rekawiczki- nn
kolczyki- Rossmann

11 komentarzy:

  1. zestawienie fajne, kolorki zawsze na czasie, a torba bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba MEGA:)zestaw fajniutki, taki ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka sportowa elegancja, pięknie Ci w czerwonym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko:) sweterek mógłby być również niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś u mnie otagowana "Liebster Blog", więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, cudowna torba. :) Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś u mnie otagowana "Liebster Blog", więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...