Strony

poniedziałek, 21 stycznia 2013

My weekend with the snowboard

Cześć:)

Miniony weekend spędziłam z narzeczonym i znajomymi w Szklarskiej Porębie, gdzie uczyliśmy się jeździć na snowboardzie. Był to nasz pierwszy raz i muszę przyznać, że szło nam całkiem dobrze;) Choć nie ukrywam, że trzeba mieć do tego kondycję, serio serio:) Tak czy inaczej na pewno jeszcze nie raz pośmigamy na desce, nawet przymierzamy się do kupna własnego sprzętu:) Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć z pobytu;)



























10 komentarzy:

  1. aaale Ci zazdroszczę ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tam :D
    ah aż zazdroszczę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ps: tak, wszystkie kosmetyki dostalysmy za darmo na Spotkaniu pod warunkiem recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, żeby wyszły w miarę;)

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia to ty masz :D:D

    Zapraszam do mnie :D:D http://photodreamsflash.blogspot.com/ Ps. Obserwacja z obserwacje ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia . A co do snowboardu to sama też uczyłam się jeździć ,ale jednak narty kocham najbardziej ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...