Strony

czwartek, 10 stycznia 2013

Mustard & green & brown

Hej:)

Ostatnio przeglądając swoją szafę, stwierdziłam, że nie mam nic w kolorze musztardy.
Postanowiłam nadrobić to niedopatrzenie i kupiłam sweterek w Reserved (%). 
Co prawda chciałam tunikę bądź sukienkę, ale nic ciekawego w sklepach nie znalazłam.
Tak czy inaczej od razu wymyśliłam, że połączę go z zielenią i brązem, gdyż to zestawienie wydało mi się idealne:)

Co myślicie o takim połączeniu kolorów??:)




















sweterek- Reserved
top- H&M
legginsy- Pimkie
komin, kolczyki, płaszcz- Orsay
buty, torebka- allegro.pl
pierścionki- Orsay, H&M


6 komentarzy:

  1. Cudne połączenie kolorów :)
    Buty masz extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MEga pazurki i całość świetna! Jesteś chyba jedną z nielicznych osób, którym pasuje musztardowy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. co mysle? mi sie bardzo podoba! bardzo pasują ci takie żywe kolory i jak tylko oglądam Twoje stylizacje, od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne połączenie kolorków. Świetna torba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;) Fajne kolorki ;)

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...