Strony

środa, 10 kwietnia 2013

II spotkanie lubuskich blogerek

Hej:)

Jak część z Was już wie, w ubiegłą sobotę, tj. 6 kwietnia, w klubie Harlem odbyło się II spotkanie lubuskich blogerek. 
Strasznie się cieszę, że mogłam w nim uczestniczyć, zwłaszcza, że na pierwszym niestety nie byłam. Poznałam mnóstwo fajowych kobitek, które prowadzą blogi o różnorodnej tematyce, nie tylko modowej;)



Nie przypuszczałam, że w lubuskiem jest aż tyle blogerek. Już podczas deklaracji zastanawiałam się, czy uda się wszystkim dotrzeć na miejsce. Jednak moje obawy były bezpodstawne- większość dojechała:) Poza tym okazało, że jeszcze więcej było chętnych, ale niestety lista była już zamknięta. Następnym razem dziewczyny:D




Podczas spotkania plotkowałyśmy o przeróżnych rzeczach, m.in. skąd pomysł na bloga oraz jak długo już prowadzimy swojego :)





Okazało się, że przedział wiekowy był dość zróżnicowany od lat 16 do 28. Ja, Beata oraz Kinga byłyśmy najstarsze:) Jednak nie przeszkodziło to w nawiązaniu wspólnego języka:)





Oprócz tego wypiłyśmy kawkę i zjadłyśmy ciacho:) Ja np. wciągnęłam dobry serniczek:)






Oczywiście nie obyło się bez prezentów od sponsorów, czyli SilcareViperyNeuf BijouxW Krainie NaturyPulannaGoldwellConteBig ActivePachnąca SzafaByDziubeka. Dokładniejszy wpis o tym, co dostałyśmy, pojawi się na dniach:)




Podczas spotkania wstępnie już ustaliłyśmy termin kolejnego:) Już nie mogę się doczekać:D

Poniżej lista dziewczyn, które miałam przyjemność poznać:)








Buziaki dla Was dziewczyny i do zobaczenia już w czerwcu:D:*


12 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...