Strony

środa, 18 października 2017

Yellow Yellow


Nigdy nie przepadałam za żółtym kolorem, ale jak tylko zobaczyłam bluzkę z dzisiejszej stylizacji, to musiałam ją kupić.
Nie dość że podoba mi się jej fason, to patrząc na nią, na myśl przychodzą mi słoneczne dni, czyli takie
których już niedługo będzie jak na lekarstwo. A Wy co sądzicie o bluzce i całości?? :)


















fot. Ola

bluzka, torebka- Shein | spodnie- Bershka | kolczyki- Apart | okulary- RayBan | szpilki- Vices | zegarek- Mohito |
pasek- Orsay | płaszcz- Reserved

7 komentarzy:

  1. mi sie strasznie Twoje buty podobaja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz a bluzeczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, słoneczna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, słoneczna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej od żółtego nienawidzę tylko pomarańczu :P ale podoba mi się ta bluzka, jest oryginalna przez fakturę,falbanki i kolor. ciekawe połączenie z pudrowym różem.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...