Strony

wtorek, 24 października 2017

11.22.63


Dzisiejsza stylizacja została zainspirowana serialem 11.22.63 na podstawie książki Stephen'a Kinga.
Choć serial powstał w zeszłym roku, ja trafiłam na niego dopiero w tym, a to ze względu na mojego ulubionego
aktora James'a Franco. Serial, choć kilkuodcinkowy, wciągnął mnie i nie ukrywam, że szkoda że nie będzie kontynuacji.
Opowiada on w głównej mierze o latach 60, a właściwie (w dużym uproszczeniu) o historii zabicia prezydenta Kennedy'ego.
Od zawsze podobały mi się lata 50, 60 i 70 ("Różowe lata 70" to mój ulubiony serial, ostatnio "The Deuce")
i nieraz powtarzam, że z chęcią przeniosłabym się w tamte czasy ze względu właśnie na ubrania :)
Tamte czasy miały w sobie jakiś urok, zarówno damskie jak i męskie stylizacje były według mnie
eleganckie i dodawały klasy.

A co powiecie o mojej?? :)












sweter- Stradivarius | spódnica- H&M (sh) | szpilki- Primamoda | okulary- firmoo.com | łańcuszek do okularów- Shein |
pasek- New Yorker | zegarek, torebka- Mohito | kolczyki- Apart

5 komentarzy:

  1. Piękny kolor, mój ulubiony :) pasuje Ci on

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, choć ostatnio jakoś wolę zakryte obcasy i z czubatym lub migdałkowym przodem. kocham jednak kolor przewodni dzisiejszego looku, więc nawet i buty nie przeszkadzają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Piękny kolor. Bardzo lubię takie spódnice. A i muszę zainteresować się serialem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a very pretty colour.. looking gorgeous! :)

    Love the heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...