Strony

poniedziałek, 2 lipca 2012

??

Hej:)

W końcu jakiś post, powiem Wam szczerze, że jakoś ostatnio nic mi się nie chce (oprócz gotowania), ale zdjęcia staram się robić- poniżej mój dzisiejszy zestaw;)

Chciałabym już iść na urlop, ale na taki długi 3tyg. wybieram się dopiero we wrześniu albo pod koniec;)
Pogoda też nie nastraja, bo albo jest zimno, albo tak gorąco (może lepsze będzie stwierdzenie, że duszno), że wytrzymać nie idzie;/ Dobrze, że wczoraj udało wyskoczyć się nad jezioro, ale i tak późnym popołudniem  złapał nas deszcz. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo przynajmniej szybciej przyjechaliśmy na mecz (moja Hiszpania<3) ;)

A Wy jakie macie nastroje??:)























jacket- Funk'n'soul
top- H&M
skirt- DIY click
belt- Mohito
bag- Atmosphere
earrings- Rossmann
sandals- Reserved
bracelets- DIY, Rossmann 

6 komentarzy:

  1. Hiszpania dała do pieca! ;p 4:0 w finale to jest dopiero coś :) Ale mówiąc o stylizacji, to podoba mi się spódnica, fajnie jest potrafić sobie coś takiego stworzyć :) A tak poza tym to piękna kurtka i świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog! zapraszamy również do siebie na bloga może znajdziesz w nim jakieś inspiracje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko to wszystko wygląda :)
    "Moja" ITALIA przegrała, ale i tak się cieszę, bo nikt na nich nie stawiał, a już na pewno nie na grę w finale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się torebka i spódniczka

    zapraszam do wzajemnej obserwacji

    Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...