Strony

środa, 10 października 2012

Worker boots

Cześć:)

Wczoraj odebrałam moje śliczne, skórzane worker boots, więc dziś nie było siły, żeby nie było z nimi posta:D

Jak pisałam na swym fan page'u, długo się na nie czaiłam (jakieś pół roku miałam je "w obserwowanych" na allegro);) Oglądałam inne modele, szukałam po sklepach internetowych, ale jednak padło na  nie:) Z resztą zawsze tak mam, że jak coś sobie upatrzę, to potem szukam czegoś w podobnym stylu, gdzie i tak na końcu kupuję ten pierwszy upatrzony przedmiot;) Tak też było z moimi workerami:D I nie żałuję, gdyż są piękne:D 

A jak Wam się podobają tego typu buty?? Macie je w swojej kolekcji, czy może zamierzacie dopiero nabyć??;) Albo w ogóle nie jesteście do nich przekonane??


















oYbh2B on Make A Gif, Animated Gifs

worker boots, torebka- allegro.pl
parka- Stradivarius
koszula- Pimkie
jeansy- House
pasek- pamiątka z USA
kolczyki- Orsay
bransoletka- DIY

9 komentarzy:

  1. SUPER! WSZYSTKO CUDNIE DOBRAŁAŚ, A BUTY I TORBA SĄ MEGA BOSKIE !!! KURCZE CO POST TO TRAFIASZ IDEALNIE W MÓJ GUST!
    POZDRAWIAM
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA ROZDANIE:
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te buty. :)
    Można wiedzieć ile kosztowały ?
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. great photos and boots! your blog is nice! wanna follow each other? let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  4. i simply adore your hair color

    love your blog,
    may you want to follow each other?
    i will defiently follow back.

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. workery mega!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty genialne :) tak samo jak stylizacja :) Obserwuje !:)


    -----------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem twoim 2 obserwatorem na bloglovin!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...