Strony

niedziela, 16 lutego 2014

Photo Day- relacja

Dziś chciałam zrelacjonować Wam wydarzenie, które miało miejsce w zeszłą sobotę, a mianowicie Photo Day.
Razem z czterema innymi blogerkami oraz zielonogórskimi fotografami spotkaliśmy się w Lubuskim Teatrze, gdzie zrobiliśmy sesję zdjęciową. 




To nie pierwsza taka akcja. Ostatnia odbyła się w czerwcu 2013r. (więcej TUTAJ) i nosiła tytuł "Moda na zielonogórskim deptaku".
Tym razem motywem przewodnim były "Kreacje karnawałowe". Obie zostały zorganizowane razem z portalem MM Zielona Góra:) 








Początkowo byłyśmy tylko we dwie z Marcjanną, bo dziewczyny się spóźniły, więc fotografowie skupili się tylko na nas:P Przyznam, że na początku czułam się nieswojo, bo nie wiadomo było, na którym obiektywie się skupić. Ale po jakimś czasie, przyzwyczaiłam się do sytuacji;)
Gdy już dziewczyny dotarły, miałyśmy czas z Marcjanną, żeby zrobić zdjęcia naszym stylizacjom;)





Na dużej scenie było dużo 'rekwizytów', więc skorzystaliśmy prawie ze wszystkiego przy cykaniu fotek:) 
Nawet drabina dała radę:P Dla mnie chyba okazała się najlepsza, bo to zdjęcia właśnie przy niej podobają mi się najbardziej:) 






Marcjanna i ja miałyśmy przygotowane po dwie stylizacje. Pierwszą mogliście obejrzeć TUTAJ, kolejną pokażę Wam w późniejszym czasie. Fajnie to wyszło, ponieważ zdjęcia w naszych pierwszych zestawach zostały zrobione na dużej sali, natomiast drugie sfotografowane zostały w innej scenerii- przeszliśmy do małej sali, gdzie 'pozowałyśmy' przy szafie:P 












Fotki w tym poście to misz-masz zdjęć od różnych fotografów:) W sesji wzięli udział: Pani Barbara  Barszczewska(Foto Kadr), Pan Jerzy Malicki, Pan Tomasz Dominiak, Pani Marzena Jachimowicz oraz inni mm-kowicze- Lucyna, An_naSzwedka59 oraz pinio:) 



Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka nasz akcja, bo bawiłam się znakomicie:) 
Dziękuję i fotografom, i organizatorom:)



5 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...