Strony

poniedziałek, 15 września 2014

Neon air max

Dzisiejszą stylizację chciałabym Wam zaprezentować w dwóch wersjach- z trucker cap i bez.
Tak naprawdę nie potrafię się zdecydować, która wygląda lepiej, stąd pojawią się obie.





Tak czy inaczej najważniejszym elementem zestawu są neonowe air maxy.
Jak wiecie uwielbiam neony, a gdy zobaczyłam ten model, od razu wiedziałam, że będą moje.
Jednak początkowo cena mnie przeraziła. Stwierdziłam, że nie wydam aż tyle na sportowe buty,
zwłaszcza że mam już taką parę, ale w innej kolorystyce. Poczekałam więc aż cena spadnie.






Oczywiście jak już zaczęły się przeceny, to było ciężko z moim rozmiarem.
Ale szukałam i szukałam, aż udało mi się trafić do sklepu z asortymentem sportowym, który ma nie tylko oryginale rzeczy,
ale także przystępne ceny KLIK:) A jeśli i Wy chcecie zaoszczędzić parę złotych podczas zakupów internetowych,
to zachęcam Was do odwiedzenia TEJ strony:) Dzięki Moim Kuponom będziecie na bieżąco z przecenami i rabatami:)
Informacje o zniżkach aktualizowane są codziennie, a niemal każdego dnia dodawane są nowe witryny i rabaty:)
 Ja przy następnych zakupach nie omieszkam skorzystać, bo kto lubi przepłacać, nieprawdaż??:)






No dobra dość 'gadania'. Poniżej zaprezentuję Wam wersję z czapką:)







A więc moi drodzy, która wersja podoba Wam się bardziej??:)

fot. Marcjanna

air maxy- mars-sport.pl | spódnica- Orsay | top- H&M | bomber jacket- Reserved | torebka- Parfois | kolczyki- Rossmann |
zegarek- Michael Kors | bransoletki- AgnesArt (biała, niebieska), Nowińska Design (seledynowa) | czapka- sexy by sweden

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że jeden neonowy akcent w postaci butów wygląda lepiej. Z czapką uwaga trochę się rozprasza - przynajmniej moja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie:) uwielbiam takie stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look z air maxam, mi się bardziej podoba wersja z czapką.

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluza, świetnie wyglądasz w tej długości spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę chyba bez czapki. :) ciekawie wyglądają ze spodnicą, ale chyba wolę jednak ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...