Strony

poniedziałek, 25 maja 2015

Zara sandals


Sandałki z dzisiejszego posta zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia.
Pomimo że nie przepadam za Zarą, to stwierdziłam, że buty te muszą być moje.
Chwilę się wahałam, by je zamówić on-line (u mnie w mieście nie ma sklepu stacjonarnego), ale w końcu zdecydowałam się:)
Gdy przyszły okazało się, że są dobre rozmiarowo, a po kilku razach na nogach stwierdziłam, iż są w miarę wygodne:)
Dostępne są jeszcze w kolorze czarnym, jednak wg mnie nie mają takiego uroku jak te bordo. 

 Dziś prezentuję prosty zestaw, w którym główną rolę grają owe szpilki oraz bordowa torebka.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam on do gustu:)













fot. P

jeansy- Bershka | koszula- Sheinside | naszyjnik- Orsay | torebka- Parfois | sandałki- Zara | kolczyki- Rossmann |
zegarek- Michael Kors

10 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) i piękne sandałki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, idealnie połączenie klasycznego zestawu z czerwonymi akcentami i szminą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są totalnie objazdowe, robią całą robotę! Podoba mi się teź koszula. Moim zdaniem torebka w innym kolorze lepiej by się tutaj sprawdziła, ponieważ trochę odwraca uwagę od butów, a to one w tym secie grają pierwsze skrzypce. Gdybym spotkała cię na ulicy, to na pewno bym się za tobą odwróciła. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wszystko razem wygląda ! jest subtelnie, a jednocześnie bardzo kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki sa boskie sama chętnie bym w takie wskoczyła !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie:) ale chyba powinnaś już przystopować z ćwiczeniami typu przysiady bo uda robię się już trooochę duże :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą koszulę, ale prasować ją to jakaś masakra. I jeszcze dziury od agrafki mi się porobiły. Zestaw mi się podoba - to bordo/czerwień wygląda tutaj tak delikatnie. Spodnie sama chętnie bym ukradła. ;-) a co do Zary.. albo rzeczy są tak mocno 'modne' że aż dziwne, albo są naprawdę proste i ładne - a ja prostotę bardzo lubię. Tylko przy tym bardzo drogie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula, już od dawna taką szukałam! ;)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...