Strony

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Espadrilles

Kiedyś nie przepadałam za espadrylami, zawsze kojarzyły mi się ze starszą kobietą (nie wiem czemu:P), ale do czasu. 

Gdy zobaczyłam model od Chanel, od razu się zakochałam:P Oczywiście na oryginały mnie nie stać, więc zaczęłam szukać w necie podobnych. Udało mi się znaleźć takie w House, ale przód był materiałowy (tak jak i cały but), no i jakoś wykończenie mnie nie zadowalało. Szukałam dalej, aż trafiłam do Pull&Bear i tam były te idealne, które możecie obejrzeć poniżej. Niestety lewy but mnie obtarł, ponieważ materiał, z którego są zrobione, jest dość gruby i wrzynał mi się na pięcie (stąd ten plaster, co by się anonimy nie czepiały:P), ale chwilę
w nich pochodziłam i już jest ok:)

A jak podoba się Wam całość??












fot. P:*

crop top- Sheinside | spódnica- Orsay | espadryle- Pull&Bear | torebka, zegarek- Parfois | okulary- Ray-Ban | kolczyki- Rossmann | bransoletki- nn

6 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) ja też nie byłam przekonana do tego rodzaju butów ;) teraz się to zmieniło ale swoich idealnych nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj:D Na pewno w końcu uda Ci się je znaleźć:)

      Usuń
  2. slicznie ;-) espadryle cudne tez chce ;-) <3

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...