Strony

piątek, 22 sierpnia 2014

Strapless body

Oto kolejna stylizacja z urlopu, który w tym roku spędziłam w Turcji.
O samym wyjeździe możecie poczytać TUTAJ, natomiast pierwszy zestaw obejrzycie TU;)

Co do setu poniżej-
góra to body bez ramiączek (w zestawie były one dołączone, ale z nich zrezygnowałam).
Tak naprawdę nie ma tutaj nic nadzwyczajnego, ale za to jest wygodnie.
Tak miało być, ponieważ po kolacji (przed którą były robione zdjęcia) szliśmy na bazarek, kupić pamiątki.
Jedynie zmieniłam lity na płaskie sandałki, bo czekało nas trochę 'chodzenia po sklepach';)

Jak Wam się podoba??;)
















fot. P:*

spodenki- Sheinside | body- Bershka | zegarek, torebka- Parfois | bransoletki- nn | lity- allegro.pl | kolczyki- Rossmann

6 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) świetne masz body:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam takich szortów, a wszystkie na mnie za duze c; oczywiscie piekna Paulinka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super wakacyjny look, bardzo podobaja mi sie twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...