Strony

niedziela, 5 października 2014

Jumpsuit

Dziś chciałam Wam zaprezentować ostatnią letnią stylizację w tym roku.
Głównym jej punktem jest kombinezon w palmy.

Tak naprawdę nie przepadam za kombinezonami, gdyż większość które przymierzałam, były za duże bądź długie. Ten kupiłam całkiem przypadkiem. Wisiał z metką % i w sumie z niechęcią go wzięłam do przymierzalni. Ale gdy tylko go zmierzyłam, od razu się zakochałam:)
Dobry na długość, regulacja ramiączek, troczek w pasie. Ideał jednym słowem. Pojechał więc ze mną do domu;)

Dobrałam do niego czarne i złote dodatki, gdyż inne wg mnie nie pasowałyby.

Jak Wam się podoba całość??;)

















fot. Marcjanna

kombinezon- F&F | sweter- Cropp | torebka- Hypnose | okulary- Ray Ban | kolczyki- Rossmann | sandałki- allegro.pl |
zegarek- Parfois | bransoletki- nn, AgnesArt

9 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon, ale mi najbardziej wpadły w oko sandałki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kombinezony i ten Twój też bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, kopertówka jest świetna :) Taki jeszcze ostatni powiew lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kombinezonów...są kłopotliwe przy korzystaniu z toalety!!!
    Ty wyglądasz w nim bardzo ładnie:) /alicja/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...