Strony

czwartek, 27 października 2016

Pinacolada shake


Kiedy w moje ręce trafił izolat białka o smaku "pinacolada", od razu wiedziałam, że prędzej czy później zrobię
bezalkoholową wersję popularnego drinka o takiej samej nazwie. Wierzcie mi, Wasze kubki smakowe oszaleją,
zwłaszcza jeśli tak samo jak ja jesteście maniakami kokosa czy ananasa.
A więc zachęcam do spróbowania :D

Składniki (na 2 porcje):
400gr świeżego ananasa
2 porcje odżywki białkowej o smaku 'pinacolada' (bądź innej ananasowo-kokosowej)
100ml mleczka kokosowego
40gr wiórek kokosowych
rozdrobniony lód (na oko)

Przygotowanie:
1. Ananasa kroimy na mniejsze kawałki (ale zostawiamy 2 większe). Wrzucamy do blendera razem z pozostałymi składnikami
i dokładnie blendujemy.
2. Powstały koktajl przelewamy do wysokich szklanek, dekorujemy kawałkami ananasa i pijemy ze smakiem.

Makro (w 1 porcji):
20B/19T/26W


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...