Strony

wtorek, 5 marca 2019

Changes


Mówi się, że jedyną stałą w życiu jest zmiana.
Od ponad roku mogę się z tym stwierdzeniem zgodzić.

Właśnie ponad rok temu w moim życiu pojawiła się lawina zmian- zostałam singielką,
wyprowadzka, nowe miejsce zamieszkania, w międzyczasie kolejne niewielkie przeciwności,
a od tego roku można powiedzieć, że nowa praca. W życiu nie spodziewałabym się takiego
obrotu spraw, ale naprawdę nie żałuję, że tak się stało. Może dlatego każdą kolejną nową
rzecz przyjmuję z większym spokojem, gdyż wychodzę z założenia, że nic nie dzieje się 
bez przyczyny. Mam nadzieję jednak, że teraz każda kolejna zmiana przyniesie coś dobrego.

Dlatego też miałam przerwę od blogowania. Pochłonęły mnie inne sprawy, poza tym
jakoś nie mogłyśmy się z Olą zgrać, by robić zdjęcia. Skupiłam się na innych rzeczach,
a przez myśl nawet przeszło mi, by całkowicie zrezygnować z bloga. Jednak daje
 mi on dużo radości, pomimo że to tylko hobby, więc nie mogłabym tego zrobić :)

Mam nadzieję, że teraz już będę regularnie dodawać posty.
Zatem zapraszam do obejrzenia nowej stylizacji :)
























fot. Ola

spódnica, bluza- H&M | torebka, płaszcz- Shein | zegarek- Huawei
| czapka- Diesel | buty- Reebok 

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Jesteś jedyną blogerka modową,ktora od samego początku ma swoj styl i konsekwentnie trzymasz się go! Śliczni wygladasz. Niecierpliwie czekam na kolejne posty! A zmiany? Nic nie dzieje się bez przyczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetnie wyglądasz! Zmiany zawsze są dobre, cieszę się, że już wszystko za Tobą, a Ty wracasz do 'blogowania' :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestawik i do tego super ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobinę streetwearowo - zdecydowanie pozytywnie! Oby wszystkie kolejne zmiany okazywały się równie trafne, co ta stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko wygladasz bosko choc wole cie w ����kiedy wkoncu dasz sie zaprosic na ta kawe :) k.

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw!
    a zmiany, cóż, zawsze są potrzebne
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że nie mam nic z takiego koloru w swojej szafie, ale Ty wyglądasz jak najbardziej korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Twój blog jest bardzo ciekawy i powinien trafić do większego grona czytelników. Na twoim miejscu pomyślałabym o pozycjonowaniu! Możesz je zlecić tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl. Kreacja Sukcesu od lat zajmuje się marketingiem internetowym i na pewno pomoże ci w wypromowaniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe i unikalny styl przyznam że jeszcze takiego nie widziałam a Ty wyglądasz w nwim super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Whether you prefer classic or trendy looks, learn how to style a slip dress to suit your personal fashion preferences.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...