Strony

niedziela, 11 sierpnia 2019

Long time no see


Ostatnio zastanawiałam się, czy brakuje mi bloga i przyznam szczerze, że tak. Wiem, ostatni post był w marcu.
Wiem, obiecywałam, że będę wpisy dodawać częściej. Ale rzeczywistość jest zgoła inna. Nie chcę pisać, że nie mam czasu.
Co prawda mam mnóstwo rzeczy na głowie, jednak na zdjęcia i blog zawsze znalazłabym chwilę. Ale jakoś fotografa brak.
I tutaj jest pies pogrzebany :)

Niemniej jednak wpisy będę dodawać tak często, jak się da. A jak często?? To już życie zweryfikuje.
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia stylizacji :)

















 fot. Marcjanna

sukienka- Top Secret | pasek- nn | sandały- Vices | okulary- brylove.pl |torebka- Mohito | kolczyki- H&M

15 komentarzy:

  1. Jak miło Cię widsiwi, wiesz brakuje mi Twoich stylizacji. Tak mysle, że może chociaż wrzucała byś selfiki jak nie masz fotografia? Na insta tylko foty z siłowni buuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Love that stylish outfit with those sexy red stiletto heels! :)

    Loving that dress! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinko skoro nie chcesz dac sie zaprosic na kawe to moze chociaz zostane twoim fotografem :))) k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotograf by się przydał, ale i tak nadal nie wiem, kim jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze poprzestańmy na tym że zostana twoim fotografe :)) jak sie sprawdzę zabierasz mnie na kawę :):)
      k.

      Usuń
    2. Napisz na ig albo maila. W dalszym ciągu nie wiem, kim jesteś 😉

      Usuń
    3. Na PaulinaZwierzchowska@gmail.com?juz pisze. Widze ze lubisz postrzelac moze Cie czegos naucze ��������Dlaczego ostatnio tak malo Ciebie tu :)))?

      Usuń
  5. Świetna, elegancka stylizacja, zarazem lekka i odpowiednia na lato :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, ten styl bardzo Ci pasuje :)
    http://hk6.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. oh my goodness how cute you are. I recommend your to wear wood watches

    OdpowiedzUsuń
  8. You are looking absolutely gorgeous. If you have a plan of wearing some good quality t-shirts
    visit us

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy jakieś nowe wpisy i stylizacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stronie https://najlepszewkuchni.pl znajdziecie najróżniejsze artykuły dotyczące lifestyle, zdrowia, urody, domu i wiele więcej, w tym np. jak zrobić domowe lody. Jest to portal, który odwiedzam regularnie w poszukiwaniu nowej wiedzy i ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, kobieca stylizacja :) Zapraszam na mój blog lifestylowy :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...