Strony

poniedziałek, 14 września 2015

Coconut cupcake


Często mam tak, że chce mi się czegoś dobrego, więc muszę improwizować i stworzyć coś z tego, co akurat mam w domu:)
 Tak też było z dzisiejszymi babeczkami:)

Wyszły pyszne, lekko wilgotne, czyli takie jakie uwielbiam:)
Zapewniam, niebo w gębie:P



Składniki babeczek (12 sztuk):
1 puszka mleczka kokosowego 400ml
1 całe jajko
1/3 szklanki oleju kokosowego
8 łyżek mąki owsianej
4 łyżki mąki kokosowej
1 łyżka proszku do pieczenia
4-6 łyżek erytrolu (może być cukier albo miód)- zależy jak bardzo słodkie wypieki lubicie
4 łyżki wiórek kokosowych
12 małych kostek czekolady gorzkiej (min. 70%)

Składniki kremu (na jedną babeczkę):
 2 łyżeczki jogurtu greckiego
1 łyżeczka serka mascarpone


Przygotowanie:
Wszystkie składniki łączymy razem do uzyskania jednolitej masy.
 Nakładamy ją do 12 foremek na babeczki (ja mam silikonowe, więc nie smarowałam ich tłuszczem), ale tylko do połowy.
W środek każdej wkładamy kostkę gorzkiej czekolady i do każdej foremki dokładamy masę tak, by przykryła czekoladę. 
Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (termoobieg) do tzw. 'suchego patyczka' (ok. 30-40min, ale trzeba sprawdzać)
i lekkiego zrumienienia.


Podawać z kremem z serka i jogurtu oraz ulubionymi owocami;)

Smacznego:)

4 komentarze:

  1. ooo mniam, chyba wypróbuje :P wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa, weszłam tylko jak zobaczyłam wyraz coconut. Nie zostało coś jeszcze, bo wpadam na kawę ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak pysznie wygląda <3
    http://ninaphotodiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...